Veelgestelde vragen - FAQ

Veelgestelde vragen - FAQ 

Wanneer wordt mijn order verzonden?
Vanaf 16 maart zijn er tijdelijk aangepaste verzendmomenten. Er zullen wekelijks 3 verzendmomenten zijn. Lees alle info uitgebreid terug op deze pagina.

» Welke betaalmiddelen zijn er?
Je kan kiezen voor een 'snelle check-out' door middel van PayPal of Shop Pay. Dit is een betaalmiddel waarbij jouw gegevens gekend zijn en automatisch ingevuld worden. Heb je perongeluk deze betaalmethode aangevinkt? Sluit dan even onze webbrowser en ga opnieuw naar onze website.
Wil je deze betaalmethode niet gebruiken, klik dan op de knop 'kies leveringsadres invullen en je vult eerst al jouw gegevens in en kunt dan kiezen voor Bancontact, Ideal, Visa/Mastercard, Apple Pay. Je kan niet achteraf betalen (Klarna) bij ons.

» Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar ik heb geen kortingscode ontvangen?
Via de pop-up op onze website, kan je je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Omwille van privacyredenen mogen wij deze code niet naar jou mailen. Vandaar dat wij duidelijk vermelden bij de pop up dat je de code moet kopiëren en vervolgens kan je deze gebruiken bij het afrekenen.

Krijg je de pop-up niet meer te zien? Sluit dan even alle webvensters of surf via een privé venster.

» Verzenden jullie ook naar Nederland?
Ja we verzenden naar Nederland. Jouw bestelling wordt verzonden via PostNL (Nederland). Jouw pakketje wordt overgedragen in Nederland zelf, zodat jouw bestelling sneller geleverd wordt. 

» Vanaf wanneer geniet ik van gratis verzending?
Je geniet vanaf € 80,00 van gratis verzending. Zowel voor verzending in België als naar Nederland.

» Ik heb een bestelling geplaatst (meerdere items) en één ervan is een pre-order, wat nu?
Jouw bestelling wordt pas verzonden zodra alle items hier op voorraad zijn. Vandaar dat wij de verzenddatum van de pre-order altijd bij de omschrijving vermelden. 

» Ik heb geen bevestiging via e-mail ontvangen en ook geen e-mail met trackinginfo? 
Check zeker even jouw spam. Je krijgt altijd een bevestiging via e-mail van jouw aankoop en zodra wij jouw pakket aanmelden bij Bpost of PostNL krijg je een nieuwe e-mail met de track&trace. Ook geen e-mail in jouw spam? Contacteer ons even en dan helpen we je graag verder! 

» De items zijn niet zoals verwacht, ik wil graag retourneren. 
Alle informatie over retourneren vind je uitgebreid hier terug. Alle informatie omtrent ons terugbetalingsbeleid vind je hier terug. 

Belangrijk: meld altijd jouw retour aan op het e-mailadres: retours@boutiquebyjlk.be

» Naar welk adres moet ik mijn pakketje retourneren?
Voor de Belgische klanten: BOUTIQUE BY JLK , Nagelstraat 23, 3640 Kinrooi
Voor de Nederlandse klanten: BOUTIQUE BY JLK - retour, Molenweg 2A, 6039RH Stramproy

*Retourneren is op eigen risico, verzend altijd met track&trace.

» Ik heb mijn bestelling ontvangen maar het is defect of er zit bv. op een vlek op, ik heb een fout item ontvangen?
Mail ons direct (info@boutiquebyjlk.be) en we helpen je z.s.m. verder en kijken voor een passende oplossing.